Selasa, 8 Januari 2013

Lagi tentang Anira


Sering dijadikan 'karung tinju'




KANGAR - Seorang ibu muda yang menjadi mangsa belasahan suaminya di Kampung Repoh di sini pada Sabtu lalu mendakwa dia kerap dijadikan 'karung tinju' oleh lelaki tersebut hanya kerana kesalahan kecil seperti lambat memasak nasi atau terlepas menjawab panggilan telefon.
Anira Aziz, 27, mendakwa, kejadian pada Sabtu lalu merupakan salah satu daripada berpuluh kejadian dia dipukul selepas mendirikan rumah tangga dengan suaminya sejak tujuh tahun lalu.
Pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata. 
Anira mempunyai seorang lagi anak hasil perkahwinan terdahulu.
"Saya dipukul hampir setiap minggu angkara sikap cemburu buta suami. 
Saya kini sudah serik untuk meneruskan kehidupan bersamanya selepas dia memukul saya depan orang kampung dalam keadaan yang mengaibkan.
"Dia memukul saya atas alasan yang remeh seperti lambat masak nasi atau terlepas menjawab panggilan telefon. 
Dia melarang saya keluar sesuka hati kerana bimbang saya akan menjalinkan hubungan sulit ketika dia bekerja di Kuala Lumpur," dakwanya ketika ditemui di rumah sewanya di Kampung Repoh di sini.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan