Selasa, 28 September 2010

AVATAR

Hari Ini Ubah AVATAR bagi besar sikit yang di ambil dari gambar yang berkenan dihati pada suatu masa dulu tanpa memikir panjang . Tujuan dia bagi pihak AP.COM tidak memasukkan avatar mereka sendiri

secara automatik yg langsung tidak menarik . Sekarang mereka ubah terus avatar jadi muka monyet dan
orang utan . Aku tidak mahu AVATAR yg buruk itu padahal waktu itu ianya masih boleh berkompromi
dengan gambar yg menunjukkan icon lelaki atau wanita seperti lambang dekat toilet tu la.

Oleh kerana AVATAR aku kecil dan aku dah ubah dekat profil aku menjadi besar sikit
tetapi hari ini aku nak show kan agar lebih besar sikit je. BARU JELAS ....AVATAR AKU.




AVATAR yang tak ditukar dalam AP.COM , jadi begini 


Atau di EDIT oleh Ennazri jadi begini ..haha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan